Regulament

REGULAMENTUL Auto Expert Club Moldova

Acest Regulament reprezintă oferta oficială a AO „Auto Expert Club Moldova”, care în continuare va purta denumirea de Club, destinată oricărei persoane capabile să încheie un contract cuClubul, în conformitate cu prevederile Regulamentului şi a legislaţiei în vigoare a Republicii Moldova. Acest Regulament conţine toate condiţiile necesare semnării contractului precum şi prestării serviciilor.

 

1. TERMENII REGULAMENTULUI

Pentru buna funcţionare a acestui Regulament se vor utiliza următorii termeni:


Regulamentul
 – Oferta oficială a AO „Auto Expert Club Moldova”, destinată oricărei persoane capabile să încheie un contract cu Compania, în conformitate cu prevederile Regulamentului şi a legislaţiei în vigoare a Republicii Moldova.
Membru – Oricare persoană menţionată în contractul de abonament.
Contract – Acord scris, încheiat între Membru şi Club conform condiţiilor Regulamentului şi a legislaţiei Republicii Moldova.
Părţile – Compania, Client, care a încheiat prezentul contract în conformitate cu condiţiile enunţate în acest regulament.
Companii Partenere – Companiile care, prin intermediul Companiei în vigoare, prestează servicii Membrului în condiţii bine determinate de Contract. În continuare, Companiile Partenere vor fi denumite Parteneri.
Abonament – Totalitatea serviciilor prestate, de către Companie, Membrului. Abonamentul este bine definit şi limitat de Contract.
Card de Membru – Act care confirmă drepturile Membrului de a beneficia de serviciile oferite de Companie conform Abonamentului ales şi a prezentului Regulament. Acesta reprezintă un card bancar, care poate fi utilizat şi pentru diferite operaţiuni bancare. Cardul este livrat Membrului în termen de cîteva zile de la data semnării contractului. În cazul rezilierii contractului, Membrul se obligă să returneze cardul bancar, indiferent de valabilitatea acestuia, Clubului. În caz contrar, membrul va trebui să achite valoarea şi cheltuielile de întreţinere ale acestuia.
Card de Combustibil – Card, oferit de unul dintre partenerii Clubului, prin intermediul căruia Membrul beneficiază de reduceri la alimentarea cu combustibil la staţiile PECO ale partenerului. În cazul rezilierii contractului, Membrul se obligă să returneze cardul, indiferent de valabilitatea acestuia, Clubului. În caz contrar, membrul va trebui să achite valoarea şi cheltuielile de întreţinere ale acestuia.
Dispecerat – Serviciul telefonic disponibil în intervalul 08.00-19.00 la următorul număr de telefon – 0-800-22-0-22. (În cazul unor întrebări sau probleme de ordin tehnic, apărute în alt interval de timp, abonatul se va adresa Echipei Tehnice)
Echipa Tehnică – Echipa mobilă a Companiei, care dispune de un automobil dotat cu utilaj şi piese necesare pentru acordare următoarelor servicii:

  • Evacuare-Tractare Automobilului;
  • Ajutor în caz de accident;
  • Accident Management;
  • Pornirea motorului de la sursa alternativă;
  • Intervenţii la sistemul electric;
  • Schimbul roţii avariate;
  • Deblocarea portierelor;
  • Alimentare cu carburant;
  • Înlocuirea siguranţelor/becurilor;

Echipa Tehnică este disponibilă 24/24 ore la următoarele numere de telefon : 0682-22022 ( Orange ) şi 0793-22022 ( Moldcell ).

 

2. NOŢIUNI

2.1. Informaţii Meteo – La solicitarea membrului, Dispecerul comunică prognoza meteo pentru intervalul solicitat pentru toată Europa. Solicitarea acestui serviciu se face prin apelarea Dispeceratului.
2.2. Informaţii Rutiere – La solicitarea Membrului, Dispeceratul oferă informaţii despre traficul rutier pentru toată Europa. Solicitarea acestui serviciu se face prin apelarea Dispeceratului.
2.3. Informaţii Turistice – Membrul poate solicita informaţii cu privire la calitatea serviciilor turistice şi recomadările clubului pentru odihnă şi mâncare sau locurile care merită vizitate pe traseul pe care va călători, informaţii cu privire la specificul legislaţiei rutiere pentru ţările care vor fi tranzitate pe parcursul călătoriei. În baza solicitării abonatului şi în funcţie de specificaţii se întocmeşte traseul recomandat de către club. Solicitarea acestui serviciu se face prin apelarea Dispeceratului.
2.4. Informaţii Auto - Se referă la furnizarea informaţiilor privitoare la calităţile şi problemele mai des întâlnite pentru o anumită marcă, model şi tip de autovehicul. Solicitarea acestui serviciu se face prin apelarea Dispeceratului.
2.5. Închirieri Auto – Membrul are acces la închirieri auto, la tarife preferenţiale prin intermediul partenerilor Clubului. Clubul oferă membrilor săi serviciul de închiriere de autoturisme. Prin intermediul acestui serviciu, Membrul Clubului poate închiria, de sinestătător, un automobil, beneficiind, totodată, de o reducere de preţ. În cazul în care nu dispune de timp suficient pentru a se ocupa de închirierea unui vehicul, Membrul Clubului poate solicita, apelând dispeceratul, reprezentanţilor clubului, să o facă în locul său. Clubul oferă membrilor săi servicii de închiriere de autoturisme, atît în ţară, cît şi peste hotare.
2.6. Asistenţă Cumpărare Auto – Clubul va oferi informaţii despre specificul automobilului dorit de către Membru, preţul de achiziţie şi întreţinere. Prin intermediul Clubului, va fi organizat un test-drive cu modelul de maşină pe care Membrul va dori să-l achiziţioneze. În caz de necesitate, expertul Clubului se va deplasa împreună cu Membrul la showroom pentru a-l asista la efectuarea unui test-drive. Solicitarea acestui serviciu se face prin apelarea Dispeceratului.
2.7. Asistenţă Vînzare Auto – Specialiştii Companiei se angajează să efectueze evaluarea şi stabilirea unui preţ corect pentru automobilul Membrului. Membrul va beneficia suport pentru plasarea automobilul în una dintre parcările cu vânzare din Chişinău. Totodată, în săptămânalul AutoBazar va fi publicat un anunţ gratuit cu privire la automobil. Solicitarea acestui serviciu se face prin apelarea Dispeceratului.
2.8. Evacuarea-Tractarea Automobilului – Se efectuează în exclusivitate pentru autoturisme şi maşini de teren, cu masa maximă admisibilă de 4000 de kg. Totodată, în cazul în care automobilul poate fi remorcat, nu se va apela la serviciile de evacuare. Decizia finală este luată doar de proprietarul automobilului. Serviciul este disponibil în raza municipiului Chişinău. Solicitarea acestui serviciu se face prin apelarea Dispeceratului, în intervalul 08.00-19.00, sau a Echipei Tehnice.
2.9. Ajutor în caz de accident – Asistenţă sub forma unui ajutor consultativ primar în cazul unui accident rutier. Acest serviciu este disponibil doar posesorilor abonamentului BUSINESS. Totodată, Clubul va asigura transportul persoanelor din autoturismul avariat până la cea mai apropiată destinaţie. În cazul în care, în urma accidentului rutier, există persoane cu răni uşoare (şi care pot fi transportate fără prezenţa unui medic), acestea vor fi transportate cu un automobil al Companiei la cea mai apropiată unitate medicală. Automobilul Membrului va fi remorcat de unitatea de transport a Clubului (în cazul în care automobilul nu este grav avariat) sau, în caz de necesitate, se va apela la serviciile de evacuare (în cazul în care automobilul este extrem de avariat şi nu poate fi remorcat). Solicitarea acestui serviciu se face prin apelarea Dispeceratului, în intervalul 08.00-19.00, sau a Echipei Tehnice.

Membrii care deţin Abonamente STANDARD vor beneficia de serviciul dat doar la telefon, apelând Dispeceratul.

2.10. Accident Management – Este un serviciu de urgenţă, oferit în caz de accident rutier doar posesorilor abonamentelor PREMIUM. Pentru a administra cazul de accident (oferirea de asistenţă informativă şi juridică), la faţa locului se va prezenta un angajat al Clubului. Acesta va prelua negocierile cu ofiţerii de poliţie şi persoanele implicate în accident, va ajuta la completarea actelor necesare, pentru a clarifica circumstanţele accidentului rutier, va fotografia locul accidentului şi daunele aduse maşinilor. Totodată, specialiştii Clubului se vor ocupa de rezolvarea cazului – se vor deplasa la compania de asigurări, la organele de poliţie. Solicitarea acestui serviciu se face prin apelarea Dispeceratului, în intervalul 08.00-19.00, sau a Echipei Tehnice.
2.11. Întreţinerea Automobilului – Apelînd dispeceratul Clubului, Membrul va putea beneficia de cele mai utile sfaturi şi recomandări cu privire la modul de întreţinere a automobilului, companiile specializate în îngrijirea automobilelor.
2.12. Verificare Tehnică – Apelând Dispeceratul, Membrul va putea solicita programarea la companiile partenere, care prestează servicii de testare tehnică, unde i se va presta serviciul dat la cel mai înalt nivel şi la cele mai mici preţuri.
2.13. Pornirea motorului de la sursa alternativă (baterie) – Un serviciu oferit Membrului în cazul în care autovehiculul acestuia nu porneşte de la propria baterie. Apelînd Dispeceratul, sau, direct, Echipa Tehnică, angajaţii Clubului se vor deplasa la locul de staţionare a automobilului. În cazul în care, după o verificare minuţioasă, se va adeveri că motorul nu porneşte din cauza bateriei, acesta va fi pornit de la o sursă alternativă (o altă baterie din dotarea Echipei Tehnice). Totodată, în cazul în care Membrul este sigur de faptul că motorul nu porneşte din cauza beteriei vechi, acesta poate solicita Echipei Tehnice să-i livreze o baterie nouă, achiziţionată la unul dintre magazinele partenerilor Clubului. Membrul achită costul bateriei conform bonului de casă eliberat.
2.14. Intervenţii la sistemul electric – Lucrări primare de înlocuire a siguranţelor, becurilor şi a altor elemente electrice.
2.15. Schimbul roţii avariate – Apelînd Dispeceratul, sau, direct, Echipa Tehnică se va deplasa la locul de staţionare a automobilului şi va înlocui roata avariată cu cea de rezervă cu care este dotat automobilul.
2.16. Deblocarea portierelor – Apelînd Dispeceratul, sau, direct, Echipa Tehnică se va deplasa la locul de staţionare a automobilului şi va efectua operaţiunea de deblocarea a portierelor. Deblocarea portierelor se efectuează doar în cazul în care construcţia maşinii permite acest lucru şi doar în prezenţa şi cu acordul proprietarului automobilului. Clubul nu poartă răspundere pentru o eventuală deteriorare a portierei, în cazul în care proprietarul automobilului a fost avertizat de un asemenea risc.
2.17. Alimentare cu carburant – Presupune livrarea unei cantităţi de maximum 10 litri de carburant (cu excepţia GPL) Membrului. Livrarea se efectuează în raza municipiului Chişinău, iar preţul carburantului este achitat de către Membru conform bonului de casă eliberat de staţia PECO.
2.18. Consultaţie juridică – Apelînd Dispeceratul, Membrul va putea primi informaţii primare la unele probleme juridice sau va fi redirecţionat spre un Partener specializat în consultanţă juridică.

NotăToate serviciile de asistenţă tehnică (pornirea motorului de la sursa alternativă, intervenţii la sistemul electric, schimbul roţii avariate, deblocarea portierelor, alimentare cu carburant,înlocuirea siguranţelor/becurilor), dar şi deplasare în cazul serviciilor de ajutor în caz de accident şi accident management sunt disponibile doar în raza municipiului Chişinău.

 

3. VALOAREA ABONAMENTULUI

3.1. Costul este determinat de tipul de Abonament pentru care optează Membrul. Tarifele reprezinta costul pentru un an de contract. Abonamentul intră în vigoare la două zile după data efectuării plăţii, începând cu ora zero a zilei respective. Preţurile (cu TVA inclus) pentru fiecare tip de abonament sunt urmatoarele:

  • STANDARD – 39,99 Euro
  • BUSINESS – 59,99 Euro
  • PREMIUM – 109,99 Euro

3.2. Abonamentul include accesul Membrului la facilităţile oferite de Companie.

3.3 Fiecare serviciu este taxat în funcţie de Abonament.

3.4 Preţul unui Abonament acoperă serviciile pentru un singur autovehicul, abonamentul nefiind transmisibil.

 

4. PLATA ABONAMENTULUI ŞI A SERVICIILOR PRESTATE

4.1 Plata abonamentului se efectuează la sediul Companiei, sau prin transfer pe contul bancar al Companiei;

4.2.Compania îşi asumă dreptul de a schimba preţul pentru serviciile prestate, în funcţie de costul lor pe piaţă;

4.3 Compania poate modifica preţul pentru serviciile prestate doar înainte de semnarea contractului sau prelungirea contractului vechi, înformând în prealabil Membrul.

 
5. CONFIDENŢIALITATEA

5.1 Pe durata contractului, cât şi după încheierea acestuia, părţile se obligă să păstreze confidenţialitatea datelor, termenilor şi condiţiilor stipulate în Contract.

5.2 Abonatul este de acord ca datele din contract să fie prelucrate de către Companie cu buna-credinţă şi în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare, fără a fi dezvăluite unor terţe părţi, iar în situaţia în care solicită în scris, datele personale nu vor mai fi procesate.

 

6. DISPOZIŢII FINALE

6.1 Cererea de înscriere precum şi condiţiile şi termenii abonamentului pentru furnizarea de servicii, fac parte integrantă din contractul de abonament şi desemnează persoanele titulare ale abonamentului.

6.2 Membrul este obligat să comunice Companiei orice modificare a datelor menţionate în formularul de abonament, în special numarul de telefon mobil.

6.3 Compania îşi rezervă dreptul de a furniza serviciile prevăzute în contract numai în condiţiile utilizării telefoanelor menţionate în contractul de abonament ori prin furnizarea informaţiilor solicitate de catre dispecer în scopul identificării abonatului.