Revista Auto Bazar

Revista Auto Bazar, a fost lansata in septembrie 2005, in format A4+, cu coperta color si 64 pagini interior alb/negru, fiind singura revista saptaminala specializata pe tot domeniul auto, incercind sa imbine intr-un mod cit mai placut anunturile auto, cu publicitatea firmelor si cu informatii utile oricarui comparator sau vinzator auto. Distributia nationala a revistei se realizeaza prin companiile de distributie a presei si prin reteaua proprie din 75 puncte la benzinarii, spalatorii si market-uri, tarabe de ziare si piete auto. Pe o piata de publicitate aflata in plina dezvoltare am cautat intotdeauna sa avem cit mai multe elemente pozitive care sa ne recomande in fata clientilor si partenerilor nostri.

Revista Auto Bazar
este de cea mai buna calitate iar tarifele pentru spatiile publicitare, adaptate conditiilor, ofera un raport excelent calitate / pret. Seriozitate in relatiile cu clientii, flexibilitatea si constanta in aparitie au reprezentat alte elemente ce ne-au ajutat sa ne impunem pe piata presei auto.Colaborarea cu multe firme, continua inca de la primele numere, ceea ce dovedeste multumirea acestor clienti fata de acest mijloc de promovare.

Revista Auto Bazar este structurata pe domenii de activitate oferind publicitate si oferte speciale insotite de informatii utile din toate segmentele ce tin intr-o masura mai mica sau mai mare de marea familie auto. Structura publicatiei este: 15 % - articole publi-informative, 15 % - informatii utile, 35 % - marea publicitate, 35 % - mica publicitate.

Revista Auto Bazar - 17 martie 2009
Noutatile anului 2009
Test comparativ: BMW Sera7, Audi A8, Jaguar XJ, Mecedes-Benz S, VW Phaeton
Expozitii: NORTH AMERICA INTERNATIONAL AUTO SHOW 2009
Reportaj: Statistica vinzarilor de automobile in 2008
Test drive: JAC Refine
Prim contact: Renault Megane III
Test comparativ: Renault Koleos, Nissan X-Trail
Concept car: Audi Sportack
Test scurt: Mitsubishi Lancer Sportback